Derby

Ja idag va det ju derby mellan gais och blåvitt men eftersom alla blåvittare skulle bojkotta matchen så blev det till att dra ner och kolla på matchen på golfen. Ganska dålig match tycker jag dock men underbart med seger och det var ju självklart det rätta laget som vann, eller vad säger ni? :D Hysén är grymt bra denna säsongen måste jag säga han droppar in mål efter mål och ger änglarna vinst det är ju så det ska va :) Och eftersom inte niclas alexandersson är med längre så va så bäst så har väl han fått ta över hans plats nästan. Hmm ja, vad vill jag säga egentligen? njaa bara att det är underbart med seger! Och att slå gais är ju inte heller fel haha, så sämst .. det finns bara ett lag i götet och det är blåvitt så både gais och öis kan ju frivilligt åka tillbaka till superettan där dom hör hemma och där dom kan få vinna lite? haha, öis är ju sämre än sämst men gais kommer inte långt efter enligt min åsikt, vad tycker ni? :)

Kommentarer
cryylv säger:

hellre blåvitt än gais iaf.. grattis

2009-05-21 | 21:32:10
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback