Toppen kväll

Verkligen en toppen kväll igår, hade hur kul som helst och var nog lite väl galen hihi. Så idag kanske man inte mår allt för bra, men man mår väl som man förtjänar kanske? ;) Började med middag hemma hos födelsedags barnet och folket rullade in och det kom en hel del folk ^^ Vi va där fram till 12 ungefär sen blev det till att träffa pojkar ifrån alingsås som kommit ut, åka i bilen lite sen blev det ner till trubban och det var jätte roligt :D Dansade och var galen med P och J men A och J ville inte följa med in så fick springa te dom titt som tett sen hade N gått hem och somnat i min säng så fick leta på J och gå hem för att hon skulle kunna sova i sin egen säng ;) och då blev det sängen för min del också haha..

Idag ska jag iväg och jobba nu strax, skulle egentligen åkt vid 9-10 men haha vaknade vid 11 så orkade inte ska åka nu snart, rikritgt segt när man är riktigt trött haha ! Nej nu ska jag se till att få något i magen och sen åka och jobba sen holmarna med familjen ;) gött ! puss på er

Peace and love

Kommentarer
noomie säger:

va mysigt, :) hörs väl ikväll då puss <3

2009-06-28 | 13:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback