Strålande sol = stranden

Dags för stranden igen, väntar på att B ska komma hit så vi kan dra oss ner och steka lite. Ska bli skönt efter dagen igår, var i stan hela dagen och shoppade i det fina vädret vilket inte var så speciellt kul. P fyllde ju även år så vi firade honom lite också, får lägga upp bilder sen om jag orkar. Efter att ha varit ute hela dagen tar det alla krafter man har i kroppen typ :D Hoppas även att pojkarna ifrån alingsås kommer idag också så att P kan få tillbaka sin kamera, sen äre ju alltid kul att få besök också :) Nej nu ska jag packa ner det sista som jag ska ha med mig sen ska jag dra mig ner, hoppas ni har det bra idag alla glada läsare och steker gött i solen. Have a nice day

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback