Sommaren är påväg !

Ja nu märker man verkligen att sommaren är på gång, gud vilket underbart väder det är. Kom nyss in ifrån altanen där jag legat och stekt lite.. helt underbart! eller vad säger ni? Men nu måste jag sätta igång att städa vilket inte är lika kul :( Jennifer kommer hit vid 4 tiden eller något och ska spela in, så för alla er som undrar när det kommer nya låtar så äre på gång ett flertal kommer det komma nu för nu är emma på g :D haha. Så det är väl så dagen ser ut idag, kanske ska gå ut och gå sen också ifall jag orkar men vi får la hoppas på det kan behövas nu i för sommren haha. Kom på nu att jag måste göra middag idag också så får gå ut i kylen och kolla vad som finns..

Peace and love

Kommentarer
emma säger:

mer låtar vill vi ha :)

2009-06-01 | 20:51:11
Bloggadress: http://smarrrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback