Ska detta kallas sommar?

fy fan för detta vädret säger jag bara, usch usch usch. Idag går 9; orna ut och dom ska ha kortege men i detta vädret? Fy tycker verkligen synd om dom eftersom detta är typ som "balen" nej men på ett ungefär man gör iording sig går på röda mattan och känner sig allmänt lycklig men i detta vädret är det ens möjligt att göra det? hmm tveksamt. Hoppas regnar gör ett uppehåll så att det kan bli någolunda iaf, kommer ihåg när jag själv skulle gå på röda mattan, usch vad det va nervöst alla tankar - tänk om jag ramlar, gör bort mig osv. I detta bädret blir det nog inte bättre? Även björn rosenström är ju idag, hoppas för guds skull att det är innomhus men de stod ; lokalens dörrar öppnar klockan 8; a så det måste det väll vara inne eller vad tror ni? Jag hoppas det iaf, sen sluta röka idag också haha ja önska mig lycka till som sagt. Nej nu ska jag vila lite sen får man göra iording sig och börja festa.. sen in till Björn <3 Hoppas på en toppenkväll återkommer kanske senare annars får alla ha en underbar regning idag ^^ Första dagen på sommarlovet börjar inte bra, usch ..

Peace and love

Kommentarer
cryylv säger:

Ja vädret har inte vart nån höjdare de senaste dagarna, och yes det är synd om studenterna.. Men sommarvärmen kommer... Än finns det väll tid till det !!

2009-06-12 | 16:32:54
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/
cryylv säger:

Jaaa jag vill ha MASSSAAAAAA SOOOOOOL :D

2009-06-12 | 16:45:00
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/
cryylv säger:

Skitväder !! Det är mulet än.. INGEN SOL.. hur har ni det ?? Nån sol ?

2009-06-13 | 15:05:55
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback