Om igår

Igår var ingen bra dag på något sätt, jag var arg bakfull och allmänt trött och det är ju aldrig bra?  Fredags var jag ju som sagt på björn rosenström och det var en toppen kväll, så inte konstigt att man mådde dåligt dagen efter kanske? haha, jaja sen fick jag höra en del saker som gjorde mig ganska arg och besviken men men jag skiter i vilket egentligen, du gör som du vill med ditt liv. Vill du leva som en billig slampa och suga kuk är det väll upp till dig, du har skämmt ut dig tillräckligt många gånger men det var tydligen inte nog många gånger för dig så då får du väll leva med det.

Sen hade jag en mys kväll med therese, putte och beckan åh det behövdes verkligen <3 Tack tack tack för att ni finns!

Nu ska jag strax gå och jobba riktigt segt idag men men vad gör man inte för pengar? Har fått ut vad jag får i lön nu och det är ungefär 150:- i timmen riktigt gött faktiskt ! Sitter och kollar på talang på tv nu så ska se vem som vinner, missade ju det i fredags .. vann rätt tycker ni? vet ju inte vem det är som vinner än så säg inget (A) :D Nej nu ska jag se till att få mig någonting i magen också innan jag måste dra iväg, ha det bra nu alla hörs senare

Peace and love

Kommentarer
nisse säger:

jävla tönt du snackar ju bara massa skit på din skit blogg.

2009-06-14 | 13:05:16
sofia säger:

sv: okej :D ja vill så gärtna ha det . haha :)

2009-06-14 | 13:53:48
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/
noomie säger:

haha vem e nisse?

2009-06-14 | 13:56:50
Emma säger:

svar till nisse: och vem har tvingat dig att läsa? haha om det är en skit blogg vf lägga ner tid på att läsa, brist på liv kanske? hmm..

2009-06-14 | 15:59:36
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/
nisse aKa william säger:

ja jag vill läsa, frågan är ju mer om du har brist på intressen när du skriver skit om andra personer? nåt annat har du väl gjort i helgen? sluta tracka ner på andra å bry dig om dig själv ist

.

2009-06-14 | 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback