Dålig uppdatering

Ni får ursäkta för dåliga uppdateringen, men igår var jag väldigt trött så det blev inget bloggande (A) haha sov typ hela dagen, skönt ! Idag var det skola men skulle bara se på allas musikvideor som äntligen är klara, ja ni hörde rätt äntligen är den klar :D Men tror dock inte den kommer släppas eftersom vissa inte vill det, hmm men får se hur det blir. Låten släppas antagligen bara om videon gör det så ja vi får se hur det blir, fick väldigt bra kritik för den iaf och det är ju alltid kul. men efter dom över 30 timmar som vi lagt ner i helhet på den videon så förtjänar vi nog det, eller? haha. Ja fick en massa beröm och det är alltid kul, det tackar vi för! Kanske ska välja film som inrikting? hmm ja vem vet. Fick även G i matte , åhh så himla glad blev jag! Slipper gå om den jävla kursen hur underbart som helst, tack ! Fast tycker jag förtänar ett g faktsikt (A) haha.

Idag fyller även min bror år, grattis ! Och inte vad som helst heller utan 25 år, låter inte fel? hmm fast nu börjar du bli gamal. Hoppas han blir glad över sin present han kommer få, kan inte skriva vad ifall han läser för det ska bli en överaskning :D Men tror nog han blir glad, det skulle jag blivit iaf haha.

Imorgon är det skolavsnlutning wiie, får återkomma till det för det händer en himla massa imorgon. Förstår inte hur jag ska hinna med allting faktiskt, men ja det får man väll se till att göra helt enkelt? Nej nu ska jag städa, mamma kommer säkert snart och har lovat att hjälpa henne med huset innan folket kommer.. Och jag hade ju tänkt hinna vila en stund också, hur ska jag hinna det? (A) Får helt enkelt ta mig en halvtimma nu haha, ha det bra alla skriver mera sen..

Peace and love

Kommentarer
Elin och Jennifer, din klass säger:

Eran låt och video var aaasbra.

Tycker ni ska lägga ut videon, för ni lär ju få bra creds på den! :)



Ha ett bra sommarlov!

2009-06-12 | 15:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback