Björn Rosenström <3

Imorgon är det äntligen efter längtade Björn rosenström, haha kunde äntligen skriva om det i bloggen nu för nu har fredrik fått dina biljetter av mig, alexandra och micke till det så nu kan jag skriva om det ;) Haha det kunde jag väl kanske innan också men kände att man inte får avslöja för mycket :D Så imorgon är det fullt upp hela dagen df dålig uppdatering, om det överhuvutaget blir någon kanske hinner med på morgonen eller eftermiddagen. Först är det skolavsluting vilket innebär sommarlov wiie, efter det hem och sen på möte med jobbet, snabbt hem och fixa sig ner och kolla på 9 ornas avsluting sen vidare in till stan för att kolla Björn, när ska man hinna äta ? hmm ja det kan man undra haha. Ska även sluta röka denna dagen föralltid så ge mig ett STORT lycka til nu alla, för det kan behövas (A) Nej nu ska jag kolla lost sedan sova, ska bli otroligt skönt faktiskt. Ha det bra alla och en underbar fredag om vi inte hörs mera för det ska jag ha ^^

Peace and love

Kommentarer
cryylv säger:

SV : Tack då vet jag .. Man lär sig nått nytt varje dag :P

2009-06-12 | 01:15:43
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback