Trött..

Nu är jag riktigt trött, kom nyss hem ifrån nimbus innan det var jag och mina kära vänner T, E och A i tältet mycket skoj haha. Jag och E fick smaka på natvards vin och fick lite bröd också, fyfan va det smaka illa enligt min åsikt, jag har en del skojiga bilder därifrån men det orkar jag inte lägga upp nu för är allt för trött för det, ska strax lägga mig och sova tänkte jag. Imorgon ska jag upp tidigt har full späckat på schemat förstår ni :D Först ska jag städa, sen ska jag göra kyklingsallad spela in nya låten ( som kommer släppas strax ) gör den tillsammans med sofia fast ni känner väl kanske igen henne mer som sofijah och även jennifer som jag brukar ha med i mina reffar ;) så den ska jag få klart ( min vers då ) sen ska sofia spela in sin vers här också någon av dagarn hon är här. Hon åker hem på söndag så vi ska hinna med en massa skoj! På fredag ska vi nog ut i stan och roa oss, trorligtvis sen får vi se vad hon vill hitta på ;) Ska även på bio på söndag med D, N och J myspys <3 Nej nu har jag varit upp för länge nu måste jag sova, sov gott alla underbara läsare och hoppas ni haft en bra dag !

Peace and love

Kommentarer
sofieblom, alla älskar min blogg :] säger:

åååhååå:D

nattinatti :)

2009-07-09 | 02:03:21
Bloggadress: http://chaarmigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback