Rensa bland gamla saker

Blev väckt av mamma för ett tag sen ( suck ) när det är sommar måsten man ju få sova ut, eller ? Min syster hade kommit så dom hade börjat rensa uppe på vinden bland våra saker så dom ville att jag skulle rensa bland mina egna saker och se vad jag skulle ha och inte. Man fick sig en hel del skratt när man hittade gamla skol bäcker ifrån 4 an och uppåt haha fyfan. Sånt är kul att kolla på när man blir äldre, fast det va kul redan nu haha. Hittade även gamla brev ifrån min brev vän mycket kul att läsa igenom faktiskt, synd att man tappade kontakten med henne bara för hon var riktigt rolig :) Nej nu ska jag se te att äta lite frukost, oj hjälp är den redan 2 snart.. haha jaja tiden går fort ibland asså. Skriver mera senare, och nu ska jag börja med " dagens .. " på riktigt också. Hände ju så mycket saker som gjorde att det inte blev så när jag sa att jag skulle börja men nu ska jag börja på riktigt , jag lovar !

Peace and love

Kommentarer
Jossi säger:

Sv; Varse! :)

Tack :D Aa, det är det :)

2009-07-14 | 13:57:12
Bloggadress: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback