Mys kväll

Kom just hem ifrån en mys kväll hemma hos H tillsammans med han P och J mycket trevligt. Vi satt och tjötade om allt och inget, sådär som man brukar? haha, sen blev det film med chips och ostbågar ( frysta ) såklart ! Kanske ska passa på att tipas om det, det låter lite konstigt - jag vet ! Men tesa innan ni säger något säger jag bara, köp en påse stoppa den i frysen innan du öppnar den och låt den ligga minst 3 timmar eller något så dom blir kalla, sen äter du dom och du inser att du är mycket godare så.. Alla ni som äter ostbågar kan ju testa och skriva om jag hade rätt? Alla av mina vänner som ätit det har gillat det väldigt mycket och vissa har även själva börjart med det. Nog med det, vi såg mamma mia filmen super bra eller vad säger ni? Gillar den filmen verkligen men va så otroligt trött idag så det slutade med att jag somnade haha, så då fick man gå hem vid denna tiden. Men tack för ikväll alla, det är sånna här kvällar sommaren ska ha för det är dom man kommer ihåg sen när hösten och vinterna kommer, usch ! Imorgon ska det nog bli party i husvagnen med iaf O <3 Det kommer nog bli toppen trevligt, får väl se om det blir några fler idag alla tycks ju vara sura idag eller något så.. vi får väl se helt enkelt. Nej nu stänger sig ögonen här, nu måste jag sova så jag kommer upp imorgon ! Hoppas ni haft en bra kväll alla.

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback