Jobba..

Nu ska jag åka iväg strax och jobba, fy va tråkigt ! Känner inte alls för det, men snälla J följer med sen till städet och håller mig sälskap iaf. tack hjärtat du är bäst <3 Sen får jag skyna hem igen eftersom huset fortfrande är fullt, dock åkte jennys pappa hem idag men elin, jenny och barnen stannar fram tills tisdag så på måndag eller ja imorgon ska vi åka på liseberg. Fast ska försöka skaffa fram pengar så jag kan gå med iaf, annars får dom väl åka utan oss men mamma har inträdes kort så kommer in gratis iaf om jag nu följer med. Men det tror jag nog :) Nej nu ska jag käka sen ska jag åka hem så ni får ha det bra alla läsare..

Kommentarer
/B säger:

Japp, och nu är han hemma igen. Byter från Hönökaka till Skogaholsmlimpa, typ ;-)



Hoppas det gick bra att jobba och tack för gästfriheten.

2009-07-19 | 16:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback