Hemma igen

Ja nu har man flyttat hem igen, haha inte för jag hade flyttat på riktigt men har bott hemifrån sen i torsdags iaf så lite flyttade jag ;) Nu är man ny duschad och känner sig inte lika äcklig som man gjort dom senaste dagarna, usch undrar hur elin och dom stod ut egentligen xD Kanske därför dom åkte hem? haha, nej skoja bara så illa va det nog inte :) Känns skönt att vara hemma , fast saknar ju såklart putte nu och elin och jenny och alla barnen, åh gud va tyst det är hemma, haha. Nej får la kanske packa upp? Orkar man det, njaa tveksamt. Fast det är inte så mycket så det är skönt, men vill bädda min säng så jag kan vila i den lite fast då kommer jag bara somna.. Går inte att göra annat i den sängen, den är ruggit underbar och har saknat den sjukt mkt ! Alla kan nog intyga att min säng är skön? dom som leggat i den då, aldrig hör några klagomål iaf :D Nej nu får jag väl torka håret kanske , suttit här en stund haha.. och ta på sig? Mycket man måste göra, men finns inte riktigt någon ork, suck. Jaja skriver kanske mer sen beor på vad jag ska göra, så det återstår att se helt enkelt. Annars får alla kära bloggläsare ha det jättebra !

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback