Hemma igen !

Nu är man äntligen hemma igen, puhh känns skönt ! Fast har ändå haft jätte roligt och mysigt när jag varit borta och det va skönt att komma häifrån i några dagar :) Åh speciellt att få sova i sin egna säng, gud så skönt ! Tänkte berätta lite senare sen vad jag haft för mig, eller också lägga in bilder :P eller kanske både och beror helt och hållet på vad jag orkar haha. Hoppas ni har haft det bra när jag varit borta, någon som gjort något roligt? Hörs senare, puss

Peace and love

Kommentarer
jässe säger:

hej! jag är kompis med jocke karlsson han bor i västervik, vettu vem jag menar?



mvh jens

2009-07-30 | 13:47:10
Terry Terry boom boom säger:

Wie, min sessa är hemma! :D

2009-07-30 | 15:07:32
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback