Kvällar man längtar efter

Igår hade jag världens trevligaste kväll med två av mina favoriter som jag inte träffat på ett tag ( eftersom jag varit borta ) Jag gjorde mys här hemma och så satt vi och lyssnade på musik, pratade om allt och inget och bara hade det trevligt. En riktigt lyckad kväll om ni frågar mig, första gången jag hade riktigt trevligt när jag drack skulle jag tro, hoppas ni också tyckte det var trevligt <3 Idag har jag leggat i sängen hela dagen, inget trevligt väder ute så de blev till att nörda Ghost Whisperer. Måste ha något att fördriva tiden med, ska snart åka hem till mormor och äta eftersom det är 13 dags afton eller vad det nu heter idag. Skolan börjar imorgon, inte för kul faktiskt fast det finns ju vissa man saknar en del fakiskt. Alex ifrån klassen som nästan slog vad med mig om att han skulle klara av att sluta röka längre än mig har inte äns lyckats dessa dagarna, haha. jag har inte rökt sen den 31 december klockan 23:30 spansk tid ( alltså 00:30 svensk tid ) men jag räknar innan tolv slaget där så har inte rökt något 2009 och så hoppas jag att det ska fortsätta.

Hur ser eran dag ut idag? Någon som ska hitta på något roligt?

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback