Trött

Ja det är ju bara förordet, fy fan det känns som om jag kommer somna nu med än gång. Så dum som jag är lär jag mig aldrig när jag ska gå och lägga mig och somnade vi väll sådär 05: 20 igår, riktigt bra när man ska upp till skolan dagen efter eller vad säger ni? Åh, jag blir så trött på mig själv nu kommer jag sova bort hela dagen så fort jag kommer hem ifrån skolan. Så för er som har lov och tråkigt kan ju alltid höra av er? :D Fick inte ETT ända sms igår, brukar iaf få MINST ett om dagen men nähä ingen som ville sms mig igår. Lite taskigt tycker jag men nu är det lov ni har väll fullt upp alla, eller något. Nej nu ska jag äta och fixa iordning mig innan jag cyklar iväg till skolan. Noomie ska till skolan idag också, kul att få träffa henne igen hon har ju varit sjuk nu i två veckor känns som evighetersen jag träffade dig, bäjb <3

- Hur ser eran dag ut idag då kära läsare, lediga och allt ska ni hitta på någpt skoj?

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback