Frågestund till er !

Okej nu har jag en fråga till ER och den här är lite till alla er tjejer med sex liv, när man har sex ger man ju ofta varan oral sex inte sant? men varför ska det vara så himla massa krongel när det gäller suga kuk? Jag bara undrar, killen tycker det är skit skönt ändå behandlar den tjejen som suger hans kuk som skit? Håller på huvudet och TRYCKER ner hela kuken i halsen? DET känns riktigt förnerdranden om jag ska vara ärlig, vem vill tvingas suga kuk? Inte jag! Åh sen frågar sig alla killar ; varför suger du inte av mig? Hallå vad tror ni? Skulle du vilja ha en kuk ner i halsen kanske? Ingen skön upplevelse och därför slutar många suga kuk ( vad jag vet då ) Alla killar är inte såhär så det säger jag inte men det är riktigt många som gör det faktiskt. Problemet är ganska stor fast tror inte det är något folk pratar om så nu tänkte jag för alla er som har något att tycka till om om detta kan ju göra det här, har jag rätt eller har jag fel?

Kommentarer
Technobase @ Lunar säger:

Hmm ärligt talat så tror jag att många killar blir så uppthetsade å medryckta att dom inte tänker på att dom kanske tar i lite för mkt och inte tänker på att tjejen kanske inte vill. Man har nog sett lite för mkt porrfilm så man gör som dom. Själv om jag håller i huvudet på tjejen så rör jag det aldrig fram å tebax utan jag håller bara handen så får tj ejen göra som hon vill.

2009-02-03 | 13:59:44
dirtyy säger:

hah, du har rätt! xd

2009-02-21 | 17:44:50
Bloggadress: http://soffreeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback