Telefonen sönder

Jaaa, det är sant :( haha jag är nog klantigast i världen , la mobilen på en hylla och sen när jag skulle ta den så råkade jag putta till den så den åkte rätt ner på golvet trodde jag... men nejdå där står det en hink full med vatten som den ramlar rätt ner i , jag får världens panik och tar upp den men den gick ej att rädda tyvärr :( r.i.p <3 Fick den för mindre än två månader sen undera vad som ska säga nu haha, jaja inget att göra åt men så alla veta nu så har jag ingen telefon :( men ska bli intresant att se vilka som hör av sig nu när man inte har någon telefon, åh vilka som inte gör det.. ja det återstår väl att se vilka som gör det ;P Fan känner att det kommer bli himla tomt utan min mobil, buhu :(


r.i.p <3

Kommentarer
Emilia säger:

Nej :( rip haha!



jag kan lida med dig, min är också sönder! :P

2009-02-17 | 23:44:36
Bloggadress: http://emiliahaglund.blogg.se/
elin säger:

jo allt går fint i den nya skolan:)

trivs super bra här med min pojk.

längtar inte tillbaks till gbg ialf :)

pusss

2009-02-18 | 10:26:55
Bloggadress: http://elinthuressonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback