Snabb uppdatering

Ja det får blir lite kort uppdatering här, igår blev det inte mycket skrivet iaf mådde åt helvete. Var helt yr och frös som fan och mådde illa, usch det var inget kul. Så somnade tidigt, likadant vart det på morgonen och efter bussen till skolan spydde jag och var nära på att svimma. Men gick till skolan iaf för att hade en viktig lektioen och trodde dt berodd på att jag inte käkat något hela dagen igår förutom tre mackor och det är ju typ ingenting.. Måste lära mig att sköta maten. Iaf idag skulle vi simma på idrotten, längder.. fyfan tänkte typ alla. Men innan det så hade vi massa håltimma och där hände det massa, fick ringa ambulansen för det var en tant som inte kunde andas och hade problem med hjärtat så då fick jag och Noomie rycka in för att hjälpa henne. Ambulansen kom, kände som det tog jätte långtid men den var ganska snabb så det var bra! Hoppas allt gick bra för henne bra, stackarn ! Sen på idrotten så simmade jag och Noomie 36 längder fyfan säger jag bara, man var inte så pigg efter det ska jag säga haha. Helt slut. Nu har jag just duschat och ska till min kusin Andreas som fyller 18 år idag, stort grattis till honom nu alla ! Ska bli roligt att komma dit och få träffa framförallt Andreas då men också hans flickvän som ska vara med :D Åh självklart min lilla älskling Edvin :) + alla andra som kommer vara där, nej nu måste jag fixa mig så jag hinner kanske skriver mera sen.. Ha det bra alla.

Peace and love

Kommentarer
janpan säger:

ush för simning! iaf med skolan

2009-02-25 | 18:14:18
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/
sanna säger:

emma, du måste äta! :o det är skit viktigt!

fan jag vill inte att det ska hända dig nått, vem ska då göra den BÄSTA MUSIKEN?! :) även fast jag inte känner dig så vill jag att du ska må bra & vara lycklig! :) <3

2009-02-25 | 22:53:40
Emma säger:

svar till sanna: jo jag vet det men vet inte varför jag inte kan käka , men det blir bättre bara vissa perioder det är sådär nu känns det som om det börjar bli bra igen ^^ tack så mycket, skönt att höra :)

2009-02-26 | 11:20:45
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback