Skolan suger

Ja nu är jag så himla trött på min skola så det finns inte, alltid så jävla massa krongel och ändringar hit och dit. Dom lovar alltid massa saker som dom aldrig kan hålla, va är det för stil då? Jag menar vi var ledig nu vecka 4 och fick nytt schema vecka fem och vi har inte äns fått alla våra lektioner än, eller jag har lite speciellt schema har lektioner andra tider osv och dom har inte kommit upp än så jag har missat ungefär 6 lektioner den kursen nu. Och det var den jag hade ig i och ska få g i nu hade jag tänkt men det är ju hemskt lätt när dom inte kan sätta in lektionerna på schemat? Helt sjukt.. är det om jag ska vara ärlig, helt sjukt !

Sen ska jag gå halva dagra och förmiddag ( det vill säga 4 timmar om dagen ) ist för på en vanlig skola där man går 8 timmar. Bara för det har vi inga lova ( så som sport lov och sådär ) men vi har sommarlov och jul lov dock mindre än alla andra, drygt två veckor mindre sommarlov sen några dagar mindre jul lov. Fast efter 10 veckor så har vi något som kallas " vecka till förfogande " där man då kan komma in om man har missat prov eller ligger efter i något ämne eller ska ha utvecklingssamtal eller något sånt, ibland kan det vara saker man hittar på någon dag osv. Men är man klart med all är man ledig. Så funkar det på våran skola men jag menar jag ska gå 4 timmar i skolan och på onsdag börjar vi klockan 8 och slutar halv 4 ? Det kallar inte jag att gå i skolan i 4 timmar, blir så trött på min skola iaf. Ljuger och ljuger hela tiden om en massa saker, redan gått på denna skolan i ett år innan för att jobba upp betyg som vi dock inte gjorde för att vi hade inga lärare typ så man kan ju säga att jag gick det året i onödan, känns lite sådär faktisk. Och nu eftersom vi inte får det på schemt kommer i väll inte bli godkända nu heller... - Någon som känner igen sig?

Kommentarer
Sofijah säger:

vi har lov nästa vecka ja :D

2009-02-09 | 14:05:18
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/
emilia säger:

Ja precis, haha..menmen :D

2009-02-09 | 15:10:22
Bloggadress: http://emiliahaglund.blogg.se/
16 år och ska bli mamma! säger:

Jag är boråsare ;P vad menar du med länkarna? ;P

2009-02-09 | 19:11:48
Bloggadress: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback