Sims dags

Äntligen får jag chansen att spela sims, någon mer än jag som tycker att det är skit kul? haha, inte spelat det på svin länge så tänkte att det får bli dags för det nu. Kommer väl sitta hela natten och helgen med detta haha, nej imorgon ska jag på den nya filmen som kommit ut ; Män som hatar kvinnor har hört att den ska vara skit bra så man får la passa på när mamma bjuder :) Ska gå med hela familjen det kommer nog bli skit bra tror jag och i helgen blir det inget drickande iaf har jag bestämmt haha duktigt eller vad tycker ni? Idag har det inte blivit mycket bloggande har varit fullt upptagen med bdb och nu är alla semster bilder upplagda känns jätte bra haha :) Sen har jag städat mitt rum det kunde verkligen behövas ni ska få se imorgon så förstår ni vad jag menar haha! Nej nu måste jag spela så jag hinner med lite iaf, måste ju snart sova.. Skola imorgon fett segt :/

- Hur har eran dag sett ut idag då?

Peace and love

Kommentarer
Malin säger:

Sims är skitkul =)

2009-02-27 | 19:59:05
Bloggadress: http://jonassonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback