Plugg men ingen skola

Okej vaknade nu och insåg att skolan är ju nog bara att skita i eftersom jag måste skriva klart mitt arbete som ska in idag och går jag till skolan kommer jag inte hinna skirva det eftersom det ska in på den lektionen vi var idag ( har bara en lektion ) och efter det ska jag på kalas hos min kusin som fyller 10. Vet att jag har varit borta jätte mkt nu i skolan :O men jag ligger ju endå inte efter i något ämne och det är väll det som är huvudsaken?(A) Nej men efter idag ska jag sköta mig mer i skolan men känner att jag måste bli klar med detta nu och vad ska jag då göra på lektionen när jag endå inte har med mig arbetet :/ känns lite jobbigt + att jag måste stressa jätte mycket om jag ska hinna till färjan och det är galet kalt ute. Nej efter idag ska jag sköta skolan det lovar jag :)

- Hur ser eran dag ut idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback