Party ikväll

Ikväll blir det party :D Ja börjar bli ganska vanligt för min del nu, hmm ja det brukar bli en del av det vid denna tiden på året fast nu det senaste kanske det har blivit lite för mycket. Eller också är det bara jag som inte kan kontrolera mig själv och bara ballar ur :P Men ikväll tror jag att det blir super roligt ska vara med Janni och Pontus <3 Först förfesta hemma hos Janni sen blir det nog hem till Jesper och sen vettufan, tips på fest idag? Nej nu måste jag börja fixa iordning mig, hoppas kvällen blir lyckad idag skriver kanske mer sen.

- Vad ska alla andra göra idag?

Peace and love

Kommentarer
Baso säger:

Jag ska leka med min larssonkompis!

2009-02-06 | 18:16:13
Bloggadress: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback