Övning

Ja nu har jag övat och övat och nu tror jag faktiskt den sitter som den ska, jag pratar om min nya låt som jag pratat så länge om haha, men den är verkligen på G nu och jag kan hela utantill så snart blir det till att ställa sig bakom micken igen och recca, gud va längsen det var jag stod där nu. Drygt ett halvårsen skulle jag tro, gud va tiden går fort. Men det känns skönt att vara tillbaka igen :)

Ja som sagt i förra inlägget fyller min kusin 10 år lilla gubben det va jätte kul att träffa släkten idag fast jag inte mådde 100% bra vilket nog märktes ganska tydligt eftersom jag fick massa blickar och frågningar, skönt att dom bryr sig :) Blev en massa diskutioner som vanligt haha , min släkt är för rolig. Allt ifrån andreas sugmärke på halsen till att moster lena ska börja blogga hahah ja den är som den är, men den är bäst :D <3 Nej nu ska jag se på andra avenyn som är på tv ni får ha det bra

Peace and love

Kommentarer
Sofijah säger:

haha pizza från hönö skulle sitta fint emma :D

2009-02-03 | 21:43:39
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback