Musiken

Det känns såååå bra att stå framför micken igen, har verkligen saknat det märker jag nu. Har just spelat in låten som är skriven till min lilla kusin edvin <3 Blev nöjd faktiskt, brukar inte bli det men när jag hade satt ihop allt och sådär så lät det faktiskt bra. Bara reffen som fattas nu och den ska Lisen spela in nu i veckan hoppas jag, längsen jag gjorde låt med henne mer än 2 år sen måste det ha varit. Oj va tiden springer iväg haha. Så får hoppas att denna låten blir bra men det tror jag verkligen att den kommer bli :) Sen håller jag och Noomie på med en låt också, men seg som hon är så blir väll den aldrig klar :/ haha. Nej nu ska jag ta mig något och käka och sen blir det nog till att kolla film eller något :)

- Vad har alla för planer ingör idag då?

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback