Måndags morgon

Ja nu är man hem kommen ifrån skolan eller ja har varit hemma ett tag typ en timma så lång dag var det inte idag, känndes ganska onödigt att gå eftersom jag bara flummade genom lektionen ändå. Igår var jag så sjukt deppig och idag är jag helt tvärtom, nog för dom goda råden sanna gav mig så än en gång tack så mycket ! Fast dagen idag gillar jag verkligen inte, 23/2 usch på den dagen .. men får iaf säga grattis till Noomie och Jocke som firar sin två års dag idag. Grattis <3 Hmm undrar hur dagen ser ut idag, vet inte riktigt faktiskt.. Tänkt lägga upp bilderna som jag inte lgat upp på bdb så ni som har mig där kan ju alltid gå in och kika :D Sen tänkte jag lägga upp bilderna på på dom två olika klänningarna jag köpt så kan ni ju vara jätte snälla och kommentera vilken ni tycker att jag ska ha :D

- Hur ser eran dag ut idag?

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback