Män som hatar kvinnor



Ska se denna filmen ikväll med familjen, har hör att den ska vara skit bra så får hoppas att den är det också haha, någon som läs boken? Det har inte jag gjort men ibland kan det ju vara bra att inte ha gjort det för man blir ofta besviken på filmen isf, får hoppas att det blir bra iaf. Skulle ju spela sims igår men ja hade inte kvar det på datorn längre så skulle jag instalera om det och 4% innan den var klar ( det hade tagit flera timmar ) så står det att det inte går, haha fyfan va sur jag blev. Så ska ge det ett nytt förösök idag. Annars har dagen inte varit så lång skolan var fett seg fast hade två cp barn i klassen idag som var almänt jätte konstiga men alltid lika roliga :) haha, dom vet nog själva vilka dom är så behöver nog inte nämna namn, sen så fick jag G på matteprovet! Känns jätte bra att jag klara det, wiie. Nej nu ska jag instalera sims på nytt och sendan slappa fram tills jag ska gå, vad har ni för planer inför idag?

Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback