Härlig dag med syskonen

Ja idag har det varit en härlig dag umgåts med syskonen hela dagen riktigt skönt att komma bort hemifrån ett tag om det bara är för en dag eller så men man känner sig inte så låst till allting när man inte är hemma, lägger upp lite bilder ifrån dagen ist för jag orkar inte skriva så mycket, helt slut nu haha

efter skolan åkte jag hem till min bror :)


vi slappade, kollade tv tills vi blev hungriga och då gjorde han mat åt oss, gött !


det blev snabb makaroner och mamma skans köttbullar, haha mumms !


bror <3


sen ringde syrran och sa att hon hade kommit hem så det blev att gå dit :)


för skulle plugga mate som hon så snällt skulle hjälpa mig med


syrran <3


sedan blev vi hungriga så då blev det till att göra mat


medans syrran gjorde mat gjorde jag hallonpaj


det blev lasange till middag


och den goda efertätten


micke , fredrik och också mamma kom på middagen , mys <3

- Tack för en trevlig dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback