Godmorgon

Oj idag mår man inte så jätte bra, eller jo för jag har mått sämre så klaga ska jag väl inte. Bara himla trött idag. - Vad gjorde alla ni igår då? Själv så blev det ju till att dricka som jag sa i förra inlägget och det blev faktiskt lyckat denna gången, var ju lite osäker på det innan men det blev faktiskt ganska bra igår. Förs blev det hem te jesper och förfesta lite sen vidare till strandbaren, tänkte att jag lägger in lite bilder ifrån gårdagen ist för att skriva har ingen ork till det just nu (A)


gick hem till jesper på förfest


therese och janni var där :)


sedan kom noomie och jocke också åh gjorde oss sälskap


jag, therese, noomie och jocke


sen blev det vidare till strandbaren


jocke och therese på strandbaren


linus var där och bjöd janni på dans


och han gillade att spänna sig lite


det blev även lite pussande :D


och tjejerna skakade röven

- kvällen blev ganska lyckad, massa skratt med massa godingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback