Blir så trött !

Ja vissa männikor blir jag så himla trött på, vad man än gör och hur man än gör så blir det aldrig bra ändå. När man försöker fixa till något eller sådär så är det alltid något som inte är bra, eller den får inte komma och den får inte komma. Herregud fixa något själva någon gång? Nu är jag så jävla trött på allt tjat som det blir när man ska försöka göra någor trevligt så nu tänker jag sluta göra det, vet att vissa uppskattar det och hjälper till osv men det är allt för många som alltid ska vara negativa.  Kalla mig vafan ni vill men jag försöker iaf göra någonting men vad gör ni? Vissa är jätte tacksamma medans andra bara tar allting för givet och ska bara ha och ha hela tiden, sånt blir man trött på! Aldrig kan dom själva bjuda till liksom utan alltid det här ; ah men vi är la hos dig eller? liksom bara en sån sak kan göra mig riktigt arg, när folk bara tar förgvet saker... någon som känner igen sig mer än jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback