Väntar ..

Har väntat hela dagen på att få träffa gustav, men han bara jobbar och jobbar hela tiden. Men sov där inatt så har ju iaf haft natten tsm, tur det annars hade jag tvingat han att komma hem för ett par timmar sedan ! Ska sova där inatt också så och sen träffas vi ju under hans raster imorgon, så det blir nog bra. Saknar honom himla massa nu, förstår inte hur jag ska klara mig utan honom en vecka nu :( usch, det kommer bli svårt känner jag redan nu och har kännt det ända sedan han beställde resan. Men får väl hålla ut och vara med han så mycket som möjligt nu innan :) Nä nu känner jag att det luktar mat så nu ska jag gå upp och få mig något i magen puss på er

/ E

Kommentarer
sofijah säger:

sv: ja, jakob är borta 1 månad så känns förjävligt!

2009-12-10 | 19:29:02
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/
Elin säger:

Hej, bo här i närheten så kan vi ses! Ärligt talat så kan jag inte svara på det, hur länge ska ni vara här? Kolla runt lite på internet vad det finns för billiga alternativ då London är ganska dyrt, men det finns Bed & Breakfast's som inte är så farligt höga priser på. Vilken flygplats kommer ni åka till förresten? Det kan vara skönt att ha något ganska nära så ni slkipper bära omkring på era väskor :)

2009-12-11 | 08:05:20
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/
Elin säger:

Har du lust att hjälpa mig med ny bloggdesign någon dag om du har tid? I utbyte mot att jag visar er London? :D Annars kan du få betalt, men jag är desperat behov av en ny desgin!

2009-12-12 | 09:00:22
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback