Tråkigt att vänta

Sitter och väntar på att gustav ska sluta jobba så att han kan komma och hämta mig så vi får gowsa lite ♥ så himla tråkigt att bara sitta hemma hela tiden, speciellt när det är sista dagen vi kan vara tillsammans :( Men jag tror nog att han slutar ganska snart, han har ju jobbat över 2 timmar nu så mycket mer orkar han väl inte? Han kommer vara helt död idag, tråkigt ! Men men, sånt är livet.

Har haft lite tråkigt idag så har vågat håret lite eftersom gustav tycker om det så mycket när jag har det så, så tänkte jag att jag skulle göra han lite extra glad :) Så får väl se ifall det funkar haha, men det tror jag säker han blir.


outfiten för ikväll :)


jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback