Nyår

Ikväll är det nyår och det innebär pary, såklart ! Det nya året måste ju firas och man får ta farväl av det gamla året som varit. Hur ska ni fira det? Ja detta året har för med sig både bra och dåliga stunder men det absolut bästa detta året var helt klart att jag träffade min älskling, gustav ♥ Vad var det bästa/sämsta som hände er i år? Nä nu ska jag fixa mig lite inför ikväll, det ska lockas eller platta håret har inte bestämmt mig än, får se. Provas klänningar, sminka mig, bestämma vilka skor osv.. Ja det är mycket i huvudet på en tjej just nu eller iaf mig men kan tro att det är många som har det lite smått stressigt och sådär nu.

Ikväll ska vi hem till Beckan allihopa, nästan. Gustav ska också vara med, vårat första nyår tillsammans, men defentivt inte den sista ! Så får hoppas på en toppen kväll ikväll, men med lite alkohol i kroppen kan det inte sluta annat än bra eller vad säger ni? Ha en bra nyår alla och tyck synd om mig imorgon som måste jobba :( suck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback