Kallt !

Det är inte sant va kallt det va igår, fyfan ! Så kallt har det inte varit på hur länge som helst, eller jag kan faktiskt inte minnas att det varit så kallt någon gång i mitt liv? Det har det kanske varit men inte som jag är medveten om iaf. Helt sjukt, -10 så kallt får det inte vara?! Va rätt avundsjuk på gustav som ska utomlands och bara få njuta nu i en vecka, usch ! Nu ångrar jag mig ganska duktigt att jag tackade nej till en resa till värmen över jul.

Idag är det inte lika kallt, och jag passar verkligen inte det blir det heller. Fyfan, det va inget kul asså! Någon mer än jag som tyckte det va rusigt kallt igår? Kunde knappt vara ute och det va kul att man hade 3 timmars håltimma den dagen och var ute och strosade efter en restaurang där både jag och Noomie kunde käka på i 1 timma ungefär. Usch nära på att ta bussen och åka hem, me nej jag höll mig kvar och tur var väl det för tillslut hittade vi en. Efter att ha gått runt i hela nordstan, runt i stan, upp vid linné och runt järntorget hittade vi en mitt över skolan, haha hallå eller? Ja bättre sent än aldrig men vi kände att allt det flängadet i stan var ganska mycket i onödan, suck. Men ja vi fick oss en god måltid iaf och det var ju det vi ville ha :)


kycklingspett med jordnöttsås och ris :) mumms !


noomie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback