Gows och lek med lill killen ♥

Kom just hem ifrån moster och lill killen, alltid lika trevligt att vara där och snart kommer det en till liten bebis och edvin ska bli storebror. Herregud, undra hur det kommer gå och undra vad det kommer bli. Blir det 5 pojkar eller 4 pojkar och en liten tjej, det återstår att se men skulle bli förvånad om det blev en tjej faktiskt. Men som moster säger, det spelar ju absolut ingen roll. Det är ju en bebis man vill/ska ha, vad det är för kön spelar ju ingen roll. Eller för vissa kanske, men det ska det ju inte göra egentligen. Det är ju inte könet man älskar utan den lilla lilla bebisen som kommer ♥ Ända nackdelen med att bara ha pojkar eller bara flickor är ju att man inte blir mormor, eller farmor. Det är ju kanske lite tråkigt, men sånt man får leva med helt enkelt ;)

Vi hade det trevligt som vanligt hos moster, massa bus, gows och lek med edvin. Ses ju inte så ofta, även fast man bort 15 min bort ifrån varan. Helt sjukt egentligen, vart tar tiden vägen? Men dom har ju sina egna liv, så som jag har mitt så det kanske inte är så konstigt :) Jag är iaf glad att jag får vara med på ett litet hörn, se honom växa och göra sina små framsteg. Sagta men säker börja förså, börja prata, gå osv. En sån otroligt fin upplevelse som man alltid kommer bära mig sig.


edvin pussar/äter på hunden ♥


lillen är riktigt snygg i mitt pannband :D



Kommentarer
Janpan säger:

gud så söt han är! :)

2009-12-24 | 00:40:37
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback