Dan föredoppare dagen

Just nu sitter jag med en vanilj ansikts mask och lutar mig tillbaka. Har just tagit mig en behövade dusch, rakat benen osv. Så nu känner jag mig snart riktigt fräsh, ska bara få sköljt bort masken och smörjt in mig så är jag klar. Klockan är bara 4, suck. Syskonen kommer hit idag, men inte förens vid halv 8 eller något.. Vad ska man göra ända tills dessa, just nu underhåller jag mig med att blogga haha xD sen får man la fixa sig, vila lite. Kanske kolla tv, det har jag inte gjort på hela dagen. ( ovanligt för att vara jag )

Ikväll blir det uppersittar bingo med familjen :) Det lär ju bli ganska lång tråkigt , eller? Ifrån halv 8 till 12 på kvällen/natten. Men det är bra för då är man trött och kan gå och lägga sig med en gång efter och nästa dag är det jul, wiie ! Fast kommer nog ändå inte få något skoj? Det var bara skoj när man va liten haha, nu börjar det faktisk bli ganska överskattat. Men ändå mysigt, hela släkten tillsammans också.

Nä nu ska jag gå och skölja bort denna smeten i ansiktet, men vi hörs säker senare. Vad ska alla göra idag? Dan före dopparedagen, det måste ju hända något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback