Slapp dag

Dagen idag har ju varit hyffsat slapp ;) hade bara en lektion eftersom jag och noomie inte hade något lås med sig och det var man tvungen till , så vi fick ta en promenad ist haha men så lata som vi var idag gick vi in och satte oss i skolan ist ;) Innan det så träffade vi Catha och Hatitce ifrån gammal klassen :) mkt trevligt , haha väligt intressanta samtalsämnen vi hade ;) har märkt att jag har börjat ha väldigt underliga samtals ämen nu för tiden som igår tex.. Hade jag typ lika skumma samtal med Gurra i nya klassen som med Catha och Hatitce ifrån gammal klassen, haha får nog sluta snacka om sånt (A)  Sen fick vi även sälsap av Elin och Lina ifrån nya klassen, eftersom ingen av oss gick på idrotten idag ^^ Men vi hade ganska trevligt, haha ! kul att lära känna nya personer :) Nya klassen i sig är väl hyffsat bra , några man stör sig på ganska mkt bara :/ haha .. men så är det väl alltid antar jag? Planerna för idag är bara att ta det lungt , ska ju "jobba" imorgon så måste sova bra inatt och sluta sitta vid datan halva natten :P haha ! Blir så när man inte varit inne på den på länge (A) Nej nu ska jag titta på lite tv och vila mig ;) kanske skriver något sen :D

ha det bra alla :) <3

Kommentarer
Noomie säger:

Drack aldrig så jag blev full ändå :P

2008-09-20 | 17:55:22
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback