Låt det inte vara sant

Detta kan inte vara sant :O Björn har skaffat tjej :(

såhär säger tidiningen:

I fredags avslöjade Aftonbladet Klick! att Björn Gustafsson, 22, har inlett en romans med Sara Varga, 26.  

Det nyblivna paret lärde känna varandra genom gemensamma vänner och började dejta för bara ett par veckor sedan. Enligt källor till Klick har paret setts ute tillsammans vid flera tillfällen – de ska bland annat nyligen ha gått hand i hand på Göteborgs gator:  

— Sara och Björn såg ut som ett nyförälskat par, säger ett ögonvittne till tidningen.  

Sara, som är nybliven singel sedan hennes tvååriga förhållande med Viktor Åkerblom tog slut, vill dock varken bekräfta eller dementera romansryktet. På sin blogg skriver hon bara att hon inte vill kommentera sitt privatliv och att hon håller sina innersta tankar och känslor för sig själv:  

— Jag står gärna på scenen och sjunger rakt ur hjärtat, så ärligt som det kan bli. Delar med mig av min musik, men jag kommer aldrig att läsa högt ur min dagbok, den uppmärksamheten vill jag inte ha, har inte bett om. Kan välja att strunta i.  

Vad tror ni? Är Sara och Björn ett par?


Kommentarer
Stina säger:

hon ska ha spööö :(

2008-09-13 | 13:32:48
Bloggadress: http://sstinaa.blogg.se/
Sigge Holm säger:

Björn ska få spö om han inte backar från Sara

2012-08-25 | 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback