Kräftskiva

Ja denna helgen har det hänt ganska mycket faktiskt, haha och det är inte ofta det gör det ;) I fredags stog jag och Putte i baren på hans brors + två tills kräftskiva, det va roligt fast både jag och Putte fick så fruktansvärt ont i ryggen då vi hade stott där i nästan 8;a timmar :O Så det var inte så kontisgt endå kanske. Men det va väldigt uppskattat det arbetet vi gjorde så det var väll bra :) Både jag och Putte blev lite halv sugan på att dricka när vi stod där och såg hur roligt alla hade och när alla vi kände började komma, haha men icke sa nicke :P Jag drack lite mindre än en halv cider och Putte drack inget :D så duktigt så ;) lägger upp lite bilder ifrån kvällen

                                    K v ä l l e n s  o u t f i t

                       E m m a                                          P a t r i k


                                    B i l d e r  i f r å n  f e s t e n
   
   
   


Kommentarer
Noomie säger:

Måste påpeka att fröken Emma var väldigt fin :)

2008-09-22 | 14:43:11
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/
Emma säger:

naw , du är babe <3

2008-09-22 | 14:50:11
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback