Helgen

I fredags blev till att dricka, fast jag hade lovat mig själv att inte göra det denna helgen men har man Noomie och Jocke som kompisar så är det svårt att inte glida med , dom är ganska duktiga på att övertala :D Sen är det ju inte helt fel med gratis fylla heller (Y) Så jag fick mig en hyfsad trevlig kväll med Noomie, Jocke, Therese, John hemma hos John sen gick vi vidare till party sugna Oliwia som satt hemma och drack öl och lyssnade på bästaste Magnus uggla :D Så fick vi sälskap av Lucas och Robin också =) trevligt trevligt ! Lite bilder ifrån kvällen lägger jag upp också


                                         jocke , noomie och john


                                                 robin


                    noomie och jocke, visar en romantisk kyss


                                                   lucas


                                                     therese


                                                 oliwia

Ja det va lite bilder ifrån kvällen på folket som var med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback