Heldag på Ullared

Vaknade klockan 05:45 gick upp och drack sen tillbaka till sängen och blev väckt av att syrran ringde och frågade om jag var vaken då var klockan  06:16 och om jag skulle hinna med färjan som avgick 06:50 var jag tvungen att åka hemifrån klockan senaste 06:40 snacka om att vara stressad som en idot :D haha ! Kom mig iaf iväg och i tid, av resan till Ullared fick jag inte uppleva så mkt somnade typ så fort jag kom in i bilen och vaknade till av att syrran skriker - Akta en älg
Eftersom jag sov så blev jag ganska rädd av att vakna av det , + att en älg är ganska stor så när man hör att någon ser en älg blir man ju lite skraj (A) iaf jag , vet ej om ni också blir det? Efter 10 min var vi framme vid ullared så ah jag tyckte redan dit gick ganska snabbt iaf :D haha ! Det var helt tomt på parkeringen när vi anledde vid 08:30 ( ullared öppnar 09:00 ) så det var ju ett tag kvar, så duktig som jag var började jag fördriva tiden med att plugga ( det låter inte jag, men det är sant ) När vi väl kom oss iväg så var den en förbannat lång kö och vi stod lång bort ifrån ingången, men eftersom att när dom väl öppnade rullade det på snabbt så gick det på drygt 10 min. Vi var där hela dagen åkte därifrån vid halv 5 så jag är ganska slut om man säger så eftersom att vi drack lite hemma hos oliwia igår och jag kom hem vid 2 tiden så det blev inte mkt sömn för min del så nu är jag duktigt jävla trött men hade endå tänkt att plugga lite innan jag somnar gott i min underbara säng ! Måste bara påpeka att min säng är den underbaraste i hela världen, ingen har levt innan dom legat i min säng! ( ni som har legat i den kan ju intyga? ) Så det ska bli riktigt skönt att få sova , men att det är skola imorgon gör det inte lika skönt, jag orkar verkligen inte =( vill bara dra täcket över huvudet imorgon sova hela dagen och bara kolla på massa filmer det hade varit underbart! Söndagar för min del brukar vara slappa och sköna fram till man ska sova då man vet " imorgon är det skola " då är det inte lika skönt att det är söndag längre :/ Jag fick iaf köpt en himla massa på Ullared, eller massa och massa kanske det inte va men det gick på en hel del .. runt 2000:- blev det så är ganska pank nu ett tag framöver , så det är gött ( inte ) lägger upp lite bilder på det jag köpte :)

Röd kudde x2, vägg lampa och bäddsätt


svart  skin väska

halsband och örhänge


svarata jeans och silver/svarta baggy jeans


gråa mjukis, svarta tum vantar och strumpor


grå tunica, vit tjock tröja och en svart/vitt randig tröja


svart kappa


sen blev det massa andra onödiga grejer :D

Kommentarer
Amanda säger:

Haha..."sen blev det en massa onödiga grejer"... Det är en klassiker! Det blir det ALLTID!! :o)

2008-10-02 | 13:37:25
Bloggadress: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback