Inget roligt lov

Detta lovet har inte varit roligt , inte gjort ett jävla skit på hela lovet utan bara leggat och sovit eller suttit framför denna jävla datorn. Ibland blir jag riktigt sur för att jag har denna datorn, man får så mkt mer gjort utan den men jag vet att jag aldrig skulle klara mig utan den, haha (A) Idag blir det till att plugga hela dagen också, har forfrande inte gjort klart hem tentan 3 frågor kvar ( det är verkligen jobbiga och invecklade frågor som tar flera timmar ) om man vill ha bra betyg då , vilket jag vill. Sen kom jag på igår att min CV i engelska ska in på måndag och jag har inte äns börjat :( sen är jag fortfrande massa sidot efter i matten, fast jag fattade ju betydligt mer när pappa hjälpte mig igår men endå. Det blir till att plugga hela dagen idag och imorgon eftersom hemtentan ska in på tisdag, skönt! Nej nu måste jag sätta igång så jag blir klar nån jävla gång, egentligen vill jag bara krypa ner i sängen igen och sova bort hela dagen men, nejdå det går inte :P haha.

Vad har min kära läsare gjort under lovet då?
någon som haft roligare än mig, hoppas jag

Kommentarer
Baso säger:

jag har pluggat för att ingen annan gör det.. eller nej nu ljög jag.

2008-11-02 | 13:32:01
Bloggadress: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback