Lite uppdatering

Fy va dåligt jag är på det här, bestämmer mig och så blir det ändå inget med det 😁 åhh ! Jag ska försöka bli bättre men varit fullt upp med flytt och 1 års kalas 🎈 så att det har inte hunnits  med riktigt, det går framåt med huset och snart har vi flyttat. Hade tänkt ta det denna helgen men tror att det blir nästa helg, egentligen har vi inte bråttom men vill ändå in 😛 såklart ! Men har börjat fundera på om jag ändå ska ta mig på att fixa hall och Tures rum innan? Vi flyttar in, när kommer jag annars ha tid liksom? Aldrig 😁 så kanske ska passa på nu när det ändå drar ut på tiden så pass mycket. Internet och bredband får vi inte förens 29/1 så kanske ska ta att flytta in då helt enkelt. Så det blir ordentligt gjort ifrån början. Dom "viktigaste" rummen är klara iaf och även dom jobbigaste. köket är det ända som jag känner att jag inge riktigt bryr mig om då vi ändå inte kommer ha kök där sen, men å andra sidab kanske det dröjet 5 år tills dess 😰 så kanske jag  inte vill ha det i så många år ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback