Lite resumé av vad som hänt

Ska man lägga sig tidigt idag för imorgon är det upp utbud då Sofia och ellie ( som jag också delade rum med ) på neontal när Ture var nyfödd. Ska bli så kul att ses igen, gått så lång tid nu över 17 veckor sedan vi sågs 😯 sjukt att tiden går så fort. Så ska bli skoj, Ture har börjat sova i egen säng nu över natten och slutat få mat vilket har gått JÄTTE bra ☺️ Så stolt och glad, han är jätte nöjd och glad ( oftast ) men denna värmen som är, gillar han inte speciellt mycket vilket gör han väldigt gnällig till och från. Men det blir jag med så 😁 hehe fast, tycker det är underbart men tycker synd om min lilla bebis som är så stor nu. 
 
i måndags ( igår alltså ) var vi pch hälsade på Janni och Viggo ❤️ Så roligt att ÄNTLIGEN få se hur dom bodde och träffa dom såklart, var på dopet vi sågs sist 💛☺️ Så det var jätte kul, mycket denna veckan haha. Sen fotografering torsdag och fredag sen blir det bild sortering och skickande till kunder i helgen, Gustav är inte hemma så blir en del egen tid med turis för min del, vilket är underbart 💙 
 
i söndags var det morsdag och jag fick min första morsdag present, det var min första morsdsg också såklart. Lite konstigt kändes det, lite som - ja juste jag är också mamma ja ☺️ Fick en fin blomma av Ture och Gustav ❤️ Världens bästa ! Dagen spenderades hos mina föräldrar först sen hos gustavs ( blir ett himla flängande ) men eftersom gustavs bror och hans tjej inte träffar ture så ofta då dom bor i stan ville dom gärna det, så klart man får ställa upp ☺️ Men det var kul att träffa alla, Gustav hade fullt upp med att greja med sin båt som ÄNTLIGEN blev klar och kom i vattnet, trodde jag aldrig 😁 men skam den som ger sig. Nej nu är det dags att sova så man orkar med att umgås och prata massa imorgon ☺️ Godnatt 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback