Barn på internet?

Detta med att publicera bilder på ens barn på internet, vad tycker ni om det? Jag har tidigare lagt upp få bilder på Facebook, en del på instagram och här på bloggen men började tänka lite hmm.. Bilderna kommer finnas här föralltid, alla kan se dom jag har ingen större koll på vem som ser dom. Så har tänkt att sluta vara så öppen med honom i bloggen, att lägga upp bilder men som inte visar honom. Jag hade tex inte vellat att min mamma hade massa bilder på hela min uppväxt på en blogg som alla kunde läsa. För som sagt allt stannar ju för alltid, några bilder ibland kommer väll ske men dags att börja tänka på vad jag publicerat för bilder och inte. nu har jag ju inte publicerat så mycket bilder överhuvudtaget på honom, men ändå värt en tanke.
 
Instargam känns mer okej, för där har jag koll på vilka som det och inte då jag är privat så känns mer okej där. Men Gustav är väldigt anti att lägga upp bilder på honom, på Facebook och liknande så tänkte börja tänka mig för innan jag publicerar något både här på bloggen och Facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback