15e maj

Det har varit en del dagar med massa ont, mammas prins 💙 men kĂ€nns som att det börjar bli bĂ€ttre faktiskt, men har har varit en intensiv vecka kĂ€nns det som 😮 helt slut ! Idag fick jag prova pĂ„ livet som 3 barns mamma, oj oj det Ă€r en himla tur att jag Ă€lskar dom sĂ„ mycket alla tre haha. 
 
 
Nej ej men det gick bra var lite jobbigt nĂ€r bĂ„de lillen och Ture började gnĂ€lla samtidigt, men hade ju vĂ€rldens bĂ€sta stora syster Wilma som hjĂ€lpte till ❀ Åhhh sĂ„ glad och tacksam över mina fina syskon barn och min fina prins. Att alla Ă€r friska och vĂ€lmĂ„ende, helt fantastiskt ! 
 
 
FrĂ„gan Ă€r bara vart min lilla lilla bebis tog vĂ€gen? 🙊🙈 sĂ„Ă„Ă„Ă„ stor nu, lilla klumpen 💙 men det Ă€r klart 6,5 kg nĂ€stan och lillen pĂ„ hĂ€lften ungefĂ€r, det Ă€r skillnad 😛 tĂ€nkt dĂ„ att Ture var hĂ€lften av det Ă€ndĂ„, har han verkligen varit sĂ„ liten tĂ€nker jag? 💛 Ă„hhh man glömmer sĂ„ fort och man ser verkligen nu hur fort tiden gĂ„r. Man fĂ„r passa pĂ„ att stanna upp ibland och njuta av nuet, jag har sagt till mig sjĂ€lv sĂ„ mĂ„nga gĂ„nger nu.
 
igĂ„r var Karolina hĂ€r som jag lĂ„g inne pĂ„ sjukhuset tillsammans med, delade med tvĂ„ mammor och det Ă€r verkligen kul att mam har kontakt med bĂ„da tvĂ„. Tror faktiskt vi alltid kommer ha det, man delar nĂ„got speciellt. Sofia delade jag bara rum med 1-2 dagar tror jag och Karolina en vecka, men sĂ„ intendivt som det var dĂ€r och dĂ„ kĂ€ndes det som flera, flera veckor. Var jĂ€tte mysigt att Ă€ntligen ses igen. Var 16 nĂ€stan 17 veckor sen vi sĂ„ga, sjukt 😯 ! Visade henne ön och passade pĂ„ att fota lilla ellie 💜 söta tjejen ! SĂ„ komiskt att bĂ„de Sofias och Karolinas döttrar hette ellie, haha. Vad Ă€r oddsen liksom? 😁 lite kul faktiskt ! 
 
 
Va sĂ„ hĂ€rligt att trĂ€ffad ovh prata igen 💛 var pĂ„ hamncafet och Ă„r god lunch med 😍 mmmm ! Nej nu gĂ„r ögonen i kors, sĂ„Ă„Ă„ trött nu. Godbatt 😮😮

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback