Så glad

Är så glad, har fått spendera massa tid med mina underbara vänner ( dock saknades vissa 😔 som var tvungna att jobba eller gjorde annat ) idag vilket gör mig sååå lycklig och glad ❤️ Ture har varit hemma med pappa första gången så länge och ser att han lägger upp detta på facebook ( han måste blivit väldigt stolt för han använder aldrig Facebook annars och är ganska anti det )
 
Då kånde jag att jag kunde andas ut lite när jag såg hur bra han hade det med pappa 💙
 
guatav tog första svängen med vagnen idag också får fråga han imorgon vad han tyckte för när jag kom hem sov båda två väldigt gott. Ture i sin egen säng hör och häpna, hur lyckades han?!
 
Min lilla bebis, nu ska jag också passa på att sova innan det är dags att pumpa igen ☺️ Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback