Rs virus?

Somnade med Ture på armen förut och vaknade av att han var jätte varm, sen att det kändes som han inte kunde andas riktigt, att han liksom kämpade så vände han till rygg och hörde hur tät han var. Så gjorde iordning maten samtidigt som jag varvade med att droppa kok salt och bröst mjölk. Han har även hostat några gånger idag så är lite oroligt för rs virus, nu ska vi sova igen så får vi se hur det är när vi vaknar ska ringa BVC och vårdcentralen tills nästa matning, tror dock dom öppnar 09, vill nog att någon tittat på han ändå och lyssnar på lungorna typ. Blir jätte osäker, vågar jag sova eller ska jag vata vaken så jag kan hålla koll på han. Har han på bröstet nu, borde väll känna/höra och vakna om det är något? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback