Kärlek ❤️

Kan hålla nappen själv 🙊 asså jag dör lite här, ligger så snällt brevid mig och är JÄTTE nöjd. Det var längesen känns det som, åhh mitt lilla troll ❤️ Kärleken till ett barn är verkligen obeskrivlig, mamma älskar dig idag, imorgon och föralltid.
 
Att det var två månader sen som vi låg på östra, du uppe på neonatal avdelningen och jag på bb för att passa på att sova. Vid denna tiden pratade jag nog i telefon och ville få bort kanylen i handen effer droppet. Gustav låg och sov inne på rummet, allt var så nytt. Fattade ingenting, nu fattar jag, jag har mitt barn, min egen bebis, min friska son. Den 5 kommer alltid vara speciell för mig, för den 5/1 är du född och för varje 5 som kommer blir du en månad äldre, jag är så tacksam för att jag fått världens finaste pojk 💙 Född 8 veckor för tidigt, men sååå älskad, efterlängtad och välkommen. Du var förändrat mitt liv på så många sätt, gett det en ny mening. Jag lever för dig, jag lever för oss ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback