Dagarna går fort

Gud dagarna går verkligen fort nu !! Vilket iof är skönt och bra ibland iaf ☺️ Men Det är där av att jag inte riktigt hinner med att blogga nu ikväll när Ture sov fick jag fixat och skickat iväg bilder till kunder som väntade, nu när jag börjat lite smått kan dom ju inte vänta hur länge som helst tycker jag 😛 
 
jag är uppe och ammar som vanligt, men nu tror jag han föll i deck här 😆 sååådäärr, då fick vi rapat och ny energi till att suga igen 👍 idag ska vi hem till mina föräldrar på middag, ska bli kul. Ska passa på att ta nya kort på tute tror jag, man måste öva öva öva ändå. Lite gravid bilder på syrran också kanske? Vi får se 💛 nu blir det sova några timmar/timme till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback